گدار

معبر و گذرگاه در آب ، پایاب ، جای کم عمق رودخانه که می توان پهنای آن را بدون شنا کردن پیمود.

گدار

معبر و گذرگاه در آب ، پایاب ، جای کم عمق رودخانه که می توان پهنای آن را بدون شنا کردن پیمود.

آخرین مطالب
۱۸ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۱۳

سلام


تبریک سال جدید همیشه یرای من سخت بوده،یک جورایی تو دهانم نمی چرخد که تا به هر کی می رسم بگویم: "سال نوتون مبارک".اما اینجا که نه دهان می خواد و نه چرخش!
پس:
"سال نوتون میارک"

عکس همه سال های گذشته که تو تعطیلات و بعدش کلی برنامی ریزی می کردم برای آینده،امسال هیچ کاری نکردم و نمی کنم.نه برنامه ای نه طرحی.ترجیح می دهم که به جای برنامه های کوتاه و بلند مدت در لحظه تلاش کنم و فعال باشم و در نهایت هر چه پیش آید خوش آید!*

فقط چند تا تصمیم دارم:
-چند تا فحش دم دستی که به هر قیمتی باید ترک و ترجیحا با چند تا توهین دیگر جایگزین کنم!
-چای و روغن به حداقل برسد.
-تعداد گل و گیاه طبیعی در خانه افزایش یابد!
-وقتی کار دارم طوری وانمود نکنم که دیگران فکر کنند بیکارم!پیوسته بنالم و اظهار خستگی . کمبود وقت و ... کنم.

باقی بقایتان...

 

*شعف برنامه ریزی به افسردگی پس از ناکامی اش نمی ارزد!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۸
ماهور

نظرات  (۱)

عالی بود
پیشنهادم برای گل هم "حسن یوسف"ئه مام 
نمک رو هم حذف کنید کلا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی