گدار

معبر و گذرگاه در آب ، پایاب ، جای کم عمق رودخانه که می توان پهنای آن را بدون شنا کردن پیمود.

گدار

معبر و گذرگاه در آب ، پایاب ، جای کم عمق رودخانه که می توان پهنای آن را بدون شنا کردن پیمود.

آخرین مطالب
۰۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۰۰

شکر

دیشب به خاطر سهل انگاری من زود پز ترکید ،در حالیکه من و همسرم هر دو کنار گاز بودیم. صدا انقدر مهیب و همه چی انقدر سریع بود که نفهمیدیم چی شد فقط تا به خودمون اومدیم دیدیم صورتمون پر از قیمه است.خشک مون زده بود.نه تنها هیچ اتفاقی برامون نیفتاد که حتی ذره ای هم احساس سوختگی نکردیم...می شد فاجعه بشه اما نشد...اگه شیشه هود خرد شده بود چی؟اگه قابلمه و درش به سمت مون پرتاب شده بودن چی؟اگه در زودپز که که رو کتری افتاده بود باعث ریختن آب جوش رومون شده بود چی؟...و هزار و یک اتفاق دیگه...
گاهی کم توان بودن واژه ها کلافه ات می کنند مثل این چند ساعتی که من مدام دارم تکرار می کنم "خدا!شکرت"اما می دونم که کمه...
آشپزخونه به گند کشیده شده.لپه و لیمو عمانیه که از سقف آویزونه.پرده گله به گله رنگ رب و روغن به خودش گرفته...هیچ جایی در امان نمونده...ترکش هاش به مبل ها و دیوارهم رسیده.خلاصه افتضاحی به بار اومده که هرزنی رو می تونه به جنون بکشونه .اما من آرومم و خوشحال و دارم ذوق می کنم به خدایی که ما رو اینجوری از دل حادثه سالم بیرون می کشه و حافظ جان و تن مونه...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۴
ماهور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی