گدار

معبر و گذرگاه در آب ، پایاب ، جای کم عمق رودخانه که می توان پهنای آن را بدون شنا کردن پیمود.

گدار

معبر و گذرگاه در آب ، پایاب ، جای کم عمق رودخانه که می توان پهنای آن را بدون شنا کردن پیمود.

آخرین مطالب


1-حالم از خودم به هم می خورد.هر وقت باید یک کار مهمی را انجام دهم،مشغول انجام یک کار بی اهمیتم!

2-به چند نفر فقط تا سه شنبه مهلت دادم!

3-دارم عمه می شوم!خدای من!اگر چه جوری اش جالبه بپرسید تا بگویم برایتان!

4-اینجا نوشتن مثل حضور در یک جزیره است.باید دعا کنی تا کسی بیاید و بخواندت چون قطعا کسی اتفاقی گدرش به اینجا نمی افتد!

5-این روزها مدام در حال دویدنم!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۰۷
ماهور

نظرات  (۳)

سلام.

1- هم گذرمان می افتد و هم می خوانیم گاهی "گدار"ی.

2- عمه می شوید؟! چه طوری؟!

3- دعا می کنم دویدنهاتان (و دویدنهای همه ما) مقصد عالی و انجام کم نظیر و خوشی داشته باشد.

سلام دوباره. مثل این که گذر خود شما هم دیر به دیر اینجا می افتد!! چه جوریش را جواب ندادید ها!
پاسخ:

سلام .خب وقتی نظر نمی دارید من نمی فهمم که!
عرض می کنم!

۱۲ دی ۹۱ ، ۱۰:۵۱ نیره غدیری

سلام عروسک

خوبی؟ دلم برا تو خونه تون تنگ شده...

راستش و بگو به کی گفتی برادر که حالا داره بچه دار میشه و تو عمه؟

و عمه و ما ادراک ما عمه

حسی ست با شکوه.

مممممن لینکت کردم اگه دوست نداری بگو بردارم

بدو بدو هم خیلی خوبه پس فرداپیر میشی جون و بنیه و حوصله نداری حسرت میخوری... پس بدو

پاسخ:

سلام.اگه راست می گی بیا خونه مون!لینکم کن اما ترجیحا بی نشان!

به دایی ام گفتم داداش!می دونی که من هر کی رو به برادری نمی پذیرم!:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی